Search This Blog

Wednesday, December 16, 2009

snap........


Pemandangan dari KL Tower

Rasa seronok bila ada kat atas tu...., tengok pemandangan bandaraya Kuala Lumpur yang semakin membangun. Tiba-tiba terlintas kat fikiran ni pasal berita kaum murut kat pensiangan kalau tak silap yang terpinggir tanpa bekalan air bersih, elektrik dan jalan raya juga klinik awam..........., bukan kan nak naik KL Tower, nak tengok dari TV pun susah...., sementara kita yang bernasib baik dilahirkan di tempat yang bila celik mata je ada semua kemudahan, ada juga orang-orang terpilih yang nak basuh muka dengan air bersih pun susah, paip pun takde,........,

Tuesday, December 15, 2009

VIDEO

IPIN DAN UPIN

video



upin dan ipin

SO COLD......


WINTER..............


pm malaysia, dato' seri najib tun razak

i need my heart

I need my heart!
User Rating:
8.0 /10(1 votes)
- vote - 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Print friendly version

E-mail this poem to e friend

Send this poem as eCard

Add this poem to MyPoemList
-->

I lost my hearti can't find it in the dark My family was my heart I lost them now its tearing me apart I am alone searching in the dark All i want is my heart To feel it beat Would make me strong To feel my blood Would carry me on I need my heart Just to face this dark Just to fight this coldness surrounding me I need my heart To fill this emptyness inside me But i can't find it in the dark I can't love without my heartI need my heart! Jaycee Wilkerson