Search This Blog

Wednesday, December 16, 2009

snap........


Pemandangan dari KL Tower

Rasa seronok bila ada kat atas tu...., tengok pemandangan bandaraya Kuala Lumpur yang semakin membangun. Tiba-tiba terlintas kat fikiran ni pasal berita kaum murut kat pensiangan kalau tak silap yang terpinggir tanpa bekalan air bersih, elektrik dan jalan raya juga klinik awam..........., bukan kan nak naik KL Tower, nak tengok dari TV pun susah...., sementara kita yang bernasib baik dilahirkan di tempat yang bila celik mata je ada semua kemudahan, ada juga orang-orang terpilih yang nak basuh muka dengan air bersih pun susah, paip pun takde,........,

No comments:

Post a Comment